Jedna dynamiczna filozofia.
Trzy elektryzujące interpretacje.
Hyundai IONIQ
Samochody elektryczne powinny mieć wszystkie cechy dynamicznej jazdy i bezproblemowej obsługi,
które sprawiają, że prowadzenie jest czystą przyjemnością.
które sprawiają, że prowadzenie jest czystą przyjemnością.
Taka jest właśnie filozofia IONIQ.
IONIQ będzie pierwszym na świecie samochodem, w którym jedno nadwozie oferowane jest z trzema różnymi rodzajami jednostek napędowych do wyboru: elektryczny, hybrydowy oraz hybrydowy plug-in. Nowoczesna stylistyka coupe oraz efektowne detale modelu doskonale podkreślają jego ekologiczny charakter.
IONIQ będzie pierwszym na świecie samochodem, w którym jedno nadwozie oferowane jest z trzema różnymi rodzajami jednostek napędowych do wyboru: elektryczny, hybrydowy oraz hybrydowy plug-in. Nowoczesna stylistyka coupe oraz efektowne detale modelu doskonale podkreślają jego ekologiczny charakter.
Pierwszy na rynku pojawi się IONIQ hybrydowy. Model IONIQ Hybrid napędza
nowo opracowany, czterocylindrowy silnik 1.6 GDI Kappa oraz silnik
elektryczny o mocy 32 kW (43,5 KM) zasilany zaawansowanymi akumulatorami
litowo-jonowymi. Ten podwójny zespół napędowy zapewnia łączną moc
maksymalną 103,6 kW (141 KM) oraz maksymalny moment obrotowy 27 kGm (265
Nm). Nowa, dwusprzęgłowa automatyczna skrzynia biegów o sześciu
przełożeniach (6DCT) działa wyjątkowo szybko i płynnie, zapewniając
dynamiczną i oszczędną jazdę.
Kolejne modele, hybrydowy plug-in oraz elektryczny, dołączą do oferty w najbliższej przyszłości.
Kolejne modele, hybrydowy plug-in oraz elektryczny, dołączą do oferty w najbliższej przyszłości.
TRZY SPOSOBY,
ABY ZELEKTRYZOWAĆ NAPĘD.
ABY ZELEKTRYZOWAĆ NAPĘD.
WYBIERZ WERSJĘ IONIQ, KTÓRA PASUJE DO TWOJEGO STYLU ŻYCIA.
Łatwo zdecydujesz, który IONIQ jest idealny właśnie dla Ciebie.
Wszystko zależy od tego, jakie pokonujesz dystanse i jaki masz styl
jazdy.
Niezależnie od dokonanego wyboru, każdy typ modelu IONIQ gwarantuje
satysfakcjonującą jazdę przy doskonałych osiągach.
Oto korzyści, jakie oferują jednostki napędowe dostępne w modelu IONIQ.
Hybrid - Radość z jazdy przy niższej emisji spalin.
Model IONIQ Hybrid napędza nowo opracowany, czterocylindrowy silnik 1.6
GDI Kappa oraz silnik elektryczny o mocy 32 kW zasilany zaawansowanym
akumulatorem litowo-jonowymi,
który jest ładowany podczas jazdy, w szczególności poprzez odzyskiwanie
energii podczas hamowania.
Ten podwójny zespół napędowy zapewnia łączną moc maksymalną 141 KM oraz
maksymalny moment obrotowy 265 Nm.
Silniki pracują razem dla zapewnienia wysokiej wydajności przy
mniejszym zużyciu paliwa i niższej emisji spalin. IONIQ Hybrid może być
również napędzany samym silnikiem elektrycznym,co pozwala na jazdę bez emisji spalin z prędkością do 120 km/h.
Plug-in - Najlepsze połączenie dwóch światów.
Potężny litowo-jonowy akumulator polimerowy o mocy 8,9 kWh zasila silnik elektryczny 45 kW o wysokim momencie obrotowym, który pozwala na bezemisyjną jazdę do 51 km, w sam raz na codzienne dojazdy do pracy. Pracując w tandemie z wysokowydajnym silnikiem benzynowym zapewnia on znaczny wzrost wydajności bez ograniczania maksymalnego zasięgu samochodu. Akumulator odzyskuje energię podczas jazdy i może być doładowywany za pomocą zewnętrznego zasilania.
Electric - Zero emisji. Zero kompromisów.
Silnik elektryczny 88 kW o wysokim momencie obrotowym zasilany jest przez super wydajny litowo-jonowy akumulator polimerowy o mocy 28 kWh. Pozwala on na wolną od emisji jazdę do 250 km na jednym ładowaniu. Akumulator został osadzony nisko w podwoziu, co obniża środek ciężkości samochodu, oferując satysfakcjonujące i elastyczne prowadzenie samochodu.
Futurystyczne i uporządkowane wnętrze auta utrzymuje przyjemną w odbiorze atmosferę.
Centralny panel deski rozdzielczej jest zaprojektowany w przejrzysty i logiczny sposób,
co sprawia, że prowadzenie samochodu nie może być przyjemniejsze i prostsze.
Hyundai Polska
Miałem przyjemność odbyć jazdę testową odświeżonym IONIQ - jakiś miesiąc temu były dni otwarte i oczywiście z przyjemnością skorzystałem i udałem się do salonu Hyundai https://sobanski.com.pl :) Niestety nie mój budżet, ale autko bajka.
OdpowiedzUsuń