SPLENDOR

14 maja 2016

Opel Insignia



Supernowoczesny hatchback.

 

 

Elegancki, dopracowany konstrukcyjnie i zaawansowany technologicznie,
Opel Insignia Hatchback łączy sportowy styl z 5-drzwiową
funkcjonalnością. Nowoczesne silniki z paliwooszczędną technologią
ecoFLEX dbają o środowisko, a najwyższa jakość wykonania zwiększa
trwałość Insignii i wydłuża czas jej użytkowania. Sprawdź, co sprawia,
że Insignia jest tak wyjątkowa.


  • Nowoczesna stylistyka
  • Wysoki poziom komfortu i bezpieczeństwa
  • Zestaw systemów wspomagających kierowcę
  • Zaawansowany interfejs systemów sterowania pojazdem
  • Zachwycająca dynamika jazdy

Stylistyka nadwozia


Jedną z najważniejszych, rozpoznawalnych na pierwszy rzut oka cech doskonałego wzornictwa są dopracowane detale. Przyjrzyj się tym wysublimowanym kształtom, odkrywając też wysmakowane wnętrze Insignii.  Zachwycająca stylistyka nadwozia, radość z prowadzenia  i wszechstronna funkcjonalność – chwile spędzone  w Insignii pozostawiają niezatarte wspomnienia.
Osłona chłodnicy jest bardziej wyrazista,
a jej chromowane elementy nieco mocniej
wyeksponowane. Reflektorom i nisko
osadzonym światłom przeciwmgielnym nadano
bardziej stylową formę. To Insignia – modna
i elegancka.

Płynne, wysmakowane linie nadwozia  wyróżniają Insignię na tle innych aut.
Wyrzeźbiony kształt przednich reflektorów,  tylne światła wykonane w technologii LED,
światła do jazdy dziennej z charakterystycznym dla Opla motywem skrzydła oraz przetłoczenia w kształcie  ostrza ozdabiające profil nadwozia to tylko wybrane elementy,
 których po prostu nie sposób nie dostrzec.

Aerodynamiczne kształty, mocno osadzona sylwetka i klasyczne proporcje dopełniają zachwycające wzornictwo  nadwozia Insignii. Przyglądając się wysublimowanym kształtom odkryjesz również jej wysmakowane wnętrze,  a zasiadając za kierownicą – doskonałe właściwości jezdne. A ktoś kiedyś powiedział, że piękno bywa zwykle  głęboko ukryte.


Stylistyka wnętrza

 

Wrażenie wysokiej jakości i wysmakowanego  wzornictwa wnętrza Insignii jest bardzo silne.
Wystarczy tylko uchylić drzwi.  Charakterystyczna deska rozdzielcza
ukształtowana w formę skrzydła płynnie łączy  się z panelami drzwi, stwarzając atmosferę
przytulności i porządku. 
Równie starannie  zaprojektowano użyteczne schowki.  Nowoczesne elementy, jak na przykład  interaktywne wskaźniki, 8-calowy ekran  dotykowy oraz przyciski sterowania na kierownicy idealnie wkomponowują się  w tradycyjny komfort kabiny.

Luksusowe tapicerki skórzane

 

Elegancka i szczególnie komfortowa tapicerka  z naturalnej skóry tworzy atmosferę luksusu.
Skóra Nappa w kolorze brązowym Brandy 

 lub czarnym Indian Night, 

której wysoką jakość  uwydatniają klasyczne przeszycia, perforowana  w fotelach z systemem wentylacji, czy gładka  dla podkreślenia najwyższej elegancji – tak samo urzeka.

Inżynierowie Opla stworzyli dla Insignii gamę jednostek  napędowych, które wraz z zaawansowanymi technologiami  i zawieszeniem przenoszą Cię w nowy wymiar czystej,
oszczędnej i ekologicznej motoryzacji.

Optymalna konstrukcja i dopracowanie wszystkich skrzyń  biegów oznacza bardziej zrelaksowaną, ekonomiczną  i pełną satysfakcji jazdę.
Insignia obiecuje płynnie rozwijaną moc nie okupioną wysokim zużyciem paliwa i poziomem emisji.
Rzeczywistość to potwierdza. Inżynierowie Opla stworzyli dla Insignii gamę jednostek napędowych,
które wraz z zaawansowanymi technologiami i zawieszeniem przenoszą Cię w nowy wymiar czystej,
oszczędnej i ekologicznej motoryzacji.

 Silniki benzynowe spełniające normę Euro 6

Szukasz czegoś naprawdę wyjątkowego? 
Czysta moc, która będzie łagodna dla Twojego portfela? Sprawdź
silnik 1.6 Turbo ECOTEC® Direct Injection. Dostajesz 125 kW/170 KM mocy w superczystym i superwydajnym silniku benzynowym. Jeśli tego Ci mało, czeka na Ciebie jego większy brat 2.0 Turbo ECOTEC® Direct Injection z mocą 184 kW/250 KM i momentem obrotowym 400 Nm. Oba wraz z jednostkami 1.4 Turbo ECOTEC® 103 kW/140 KM oraz 1.8 ECOTEC ® 103 kW/140 KM stanowią sensowną odpowiedź na potrzebę odpowiedniej mocy przy umiarkowanym spalaniu i niskim poziomie emisji. Na tym jednak nie koniec, na zwolenników  oszczędnej jazdy czeka również silnik 1.4 Turbo o mocy 103 kW/140 KM w wersji zasilanej gazem LPG.
W bogatej ofercie jednostek napędowych znajdzie się coś dla każdego. Coś naprawdę dobrego.

Silniki wysokoprężne

Opel Insignia oferuje szeroką gamę najnowocześniejszych silników wysokoprężnych o zakresie mocy od 88 kW/120 KM do 125 kW/170 KM. Dwa z nich, 1.6 CDTI 100 kW/136 KM oraz 2.0 CDTI 125 kW/170 KM współpracują z 6-stopniową automatyczną skrzynią biegów, pozostałe zaś wyposażone zostały w 6-biegowe skrzynie manualne oraz system Start/Stop wspomagający redukcję zużycia paliwa. Wszystkie jednostki spełniają normę emisji spalin Euro 6 i charakteryzują się dużą wydajnością, ekonomicznością oraz wzorową  kulturą pracy.


ecoFLEX

Wielu kierowców przykłada dużą wagę do ochrony środowiska naturalnego. Jeśli dla
Ciebie to również priorytet, z pewnością znajdziesz coś dla siebie w szerokiej gamie
oszczędnych silników Insignii. Prawie każdy wariant silnikowy flagowego modelu Opla
można wyposażyć w system Start/Stop, pozwalający zoptymalizować spalanie:
począwszy od podstawowej jednostki benzynowej 1.4 103 kW/140 KM, przez  1.6 125 kW/170 KM aż po 2.0 184 kW/150 KM, a także wszystkie silniki diesla.

Jednostka 1.6 CDTI o mocy 88 kW/120 KM oraz 100 kW/136 KM dostępna jest również z technologią ecoFLEX, która obejmuje system Start/Stop i dodatkowo wspomaga redukcję zużycia paliwa dzięki optymalnej kalibracji silnika, wydłużeniu przełożeń przekładni, oponom o zmniejszonych oporach toczenia, obniżonemu zawieszeniu oraz aktywnej osłonie chłodnicy o poprawionej aerodynamice. Tak dostosowana Insignia jest wyjątkowo przyjazna dla środowiska, zachowując przy tym imponujące osiągi. Insignia wyposażona w te silniki może pochwalić się spalaniem w cyklu mieszanym na poziomie zaledwie 4,1-3,9 l/100 km i emisją spalin
109-104 g/100 km.

Skrzynie biegów

Opel Insignia oferuje tylko 6-biegowe przekładnie. Skrzynie automatyczne wyposażone są w układ ActiveSelect® umożliwiający sekwencyjne sterowanie ręczne. 6-biegowe przekładnie manualne zostały zmodernizowane w celu obniżenia tarcia wewnętrznego i poprawy precyzji wybierania przełożeń. Optymalna konstrukcja i dopracowanie wszystkich skrzyń biegów  oznacza bardziej zrelaksowaną, ekonomiczną  i pełną satysfakcji jazdę.



Zużycie paliwa i emisja CO2: 8,3-3,9 (LPG: 7,9) l/100 km, 194-104 (LPG: 128) g/km; Rozporządzenie (WE)
nr 715/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz Rozporządzenie Komisji (WE) nr 692/2008, w cyklu mieszanym, na podstawie oficjalnych testów w warunkach laboratoryjnych. Rzeczywiste wartości mogą różnić się od podanych w zależności od zachowania kierowcy, warunków atmosferycznych, nawierzchni, jak i innych czynników natury nietechnicznej.

Stylowy komfort wnętrza

Płynne linie przyjemnych w dotyku powierzchni wnętrza skoncentrowanego na kierowcy oraz jego potrzebach i zapewniającego rzadko spotykany poziom wygody użytkowania. Nie ma znaczenia, czy usiądziesz  za kierownicą, obok kierowcy, czy z tyłu, wszędzie poczujesz się jak w pierwszej klasie.

Ergonomiczne fotele AGR

Nieważne jak duże odległości pokonujesz - komfort siedzeń ma zawsze kluczowe znaczenie. Ergonomiczne fotele AGR, certyfikowane przez niemieckie stowarzyszenie lekarzy i terapeutów AGR (Aktion Gesunder Rücken – Akcja na rzecz Zdrowego Kręgosłupa), spełniają najwyższe standardy ergonomii. Oferują szeroki zakres regulacji, między innymi, podparcia odcinka lędźwiowego kręgosłupa i wysuwaną poduszkę wspierającą uda.
 Fotele AGR doskonale dopasowują się do sylwetki zapewniając wysoki komfort jazdy.
Opcjonalna perforowana tapicerka skórzana w kolorze czarnym lub brązowym, z układem podgrzewania  i wentylacji oraz elektryczne sterowanie z pamięcią ustawień przenoszą nas do wyższej klasy samochodów  luksusowych. Jednak, nawet standardowe, ręcznie regulowane fotele pokryte tkaniną zapewniają ten sam stopień ortopedycznej ochrony.

Standardowe fotele zapewniają wysoki komfort podróży.
 Jeśli jednak oczekujesz najwyższego poziomu
komfortu, możesz zdecydować się na opcjonalne siedzenia AGR, występują we wszystkich wersjach
wyposażenia poza podstawową (Insignia). 
Opcja dostępna tylko dla fotela kierowcy, albo jako dwa fotele przednie

Klimatyzacja i podgrzewane koło kierownicy


Podgrzewana kierownica? Podgrzewane lub wentylowane fotele? Przyciski sterowania tymi
funkcjami zostały umieszczone obok pokręteł służących do obsługi klimatyzacji i nawiewu.
Dla wygody kierowcy i pasażerów dwustrefowa klimatyzacja wyposażona jest w ekrany
dotykowe ułatwiające intuicyjne sterowanie, kiedy łakniesz ciepła w zimowe poranki lub
kiedy pragniesz chłodnego powietrza w gorące, letnie popołudnia




Zaawansowany system wspomagania parkowania

 

 

Przednie i tylne czujniki parkowania najpierw ułatwiają wyszukanie odpowiedniego miejsca,
a następnie za pomocą instrukcji graficzno- tekstowych wyświetlanych na głównym ekranie,
system pomaga prawidłowo wykonać manewr parkowania równoległego, nawet na niewielkiej
przestrzeni. Jednocześnie ostrzega  o ewentualnych przeszkodach.


Sterowany elektrycznie hamulec postojowy

Sterowany przyciskiem hamulec postojowy Insignii to z jednej strony większe
bezpieczeństwo, z drugiej - wygoda. Hamulec współpracuje z układem wspomagającym
ruszanie na pochyłościach HSA (Hill Start Assist) zapobiegającym staczaniu się pojazdu.
Samochód rusza wtedy płynniej, w sposób bardziej kontrolowany

System Open&Start

 

 

Bezkluczykowy system rozpoznający kierowcę podnosi komfort codziennego użytkowania.
Ponadto skutecznie chroni Insignię przed kradzieżą. Kluczyk jest rozpoznawany dzięki
odbiornikom w klamkach przednich drzwi i zderzaku. System odblokowuje wszystkie
zamki jeśli, któraś z klamek zostanie dotknięta, a moduł znajduje się w zasięgu.

Zespół anten wewnątrz samochodu pozwala na bezkluczykowe odpalenie silnika za pomocą
przycisku START/STOP. Samochód nie ma klasycznej stacyjki, a kierownica blokowana jest elektronicznie.   W razie potrzeby drzwi kierowcy mogą być odblokowane ręcznie za pomocą specjalnego kluczyka zintegrowanego w module

Przestrzeń bagażowa


Bagażnik Opla Insignia Hatchback o pojemności 530 litrów to jedna z największych przestrzeni transportowych w tej klasie. Miejsca na bagaż wystarczy nie tylko na rodzinny wyjazd w długi weekend. Tylna kanapa, składana w proporcji 60:40, umożliwia zwiększenie tej przestrzeni aż do 1 465 litrów, bez konieczności wyjmowania składanych zagłówków


Wspomaganie 360°

Poczucie kontroli jest niezwykle ważne, dlatego Insignia jest gotowa wesprzeć Cię w najtrudniejszych sytuacjach. Odkryj technologie, które podwyższają bezpieczeństwo
i poziom komfortu oraz zwiększają dynamikę jazdy.
 Czy warto liczyć na szczęście? Najnowsza generacja systemów wspomagających kierowcę
 Insignii nadaje nowy wymiar określeniu „beztroska jazda”

Reflektory adaptacyjne AFL+

Insignia jest dostępna z opcjonalnymi reflektorami adaptacyjnymi AFL+ – jednym
z najnowocześniejszych systemów oświetlenia w tym segmencie.
Ruchome elementy smukłych, biksenonowych reflektorów automatycznie dostosowują się
do warunków jazdy, podwyższając jej bezpieczeństwo. Ten adaptacyjny system
optymalizuje widoczność na drodze, poprawiając doświetlenie nawet o 90%
w porównaniu ze statycznymi lampami, jednocześnie nie oślepiając kierowców poprzedzających i jadących z naprzeciwka.
AFL+ znacząco poprawia widoczność w łukach i na ostrych zakrętach, w istotny sposób podwyższając bezpieczeństwo jazdy nocą i obniżając poziom stresu kierowcy.

Kamera Opel Eye

Opcjonalna przednia kamera Opel Eye w Insignii oferuje cztery funkcjonalności.
Rozpoznaje i wyświetla znaki ograniczenia prędkości i zakazu wyprzedzania.
 Ponadto, system ostrzega kierowcę o niezamierzonym przekroczeniu linii oddzielającej pasy ruchu oraz wskazuje odległość do pojazdu poprzedzającego, alarmując w przypadku
 niebezpiecznego zbliżenia się do niego.


System rozpoznawania znaków drogowych TSR (Traffic Sign Recognition) Opla Insignii informuje kierowcę w czasie rzeczywistym o aktualnych ograniczeniach prędkości i zakazach wyprzedzania, jak również o ich nieprzestrzeganiu. Na zestawie wskaźników wyświetlane są komunikaty o rozpoczęciu i zakończeniu strefy ograniczenia.  Ta sama kamera monitoruje linie poziome na jezdni, przesyłając na bieżąco informacje do systemu ostrzegania
  o niezamierzonej zmianie pasa ruchu LDW (Lane Departure Warning). Kierowcę ostrzega sygnał dźwiękowy i piktogram wyświetlany na zestawie wskaźników.
Wskaźnik odległości do pojazdu poprzedzającego FDI  (Following Distance Indication) wyświetla na zestawie wskaźników informacje o dystansie, mierzonym w sekundach, 
do samochodu znajdującego się z przodu.

System ostrzegania przed kolizją FCA (Forward Collision Alert) uaktywnia się powyżej 40 km/h i w razie zagrożenia ostrzega kierowcę sygnałem dźwiękowym oraz piktogramem


Aktywny tempomat ACC



Na podstawie danych z czujnika radarowego utrzymuje zadaną prędkość i dystans do
poprzedzającego pojazdu, sterując przepustnicą i hamulcami. Odległość do auta z przodu można ustawiać wykorzystując przyciski na kierownicy. Migający zielony piktogram na wyświetlaczu oznacza, że czujnik radarowy wykrył poprzedzający pojazd. Jeśli zbliżasz się do niego zbyt szybko, system ostrzega Cię również sygnałem dźwiękowym i przyhamowuje samochód.
Jeśli Twoje auto jest wyposażone w przekładnię automatyczną, w razie konieczności system zatrzyma je zupełnie. Oznacza to kontrolę w całym zakresie prędkości.
 System jest dostępny w standardzie we wszystkich wersjach oprócz wersji
podstawowej (Insignia), gdzie jest dostępny opcjonalnie.

*Modele wyposażone w ACC posiadają atrapę chłodnicy w kolorze czarnym


Układ ostrzegania o pojeździe w martwym polu SBZA (Side Blind Zone Alert)

Wykorzystując czujniki radarowe, pomaga kierowcy uniknąć kolizji z autem na sąsiednim pasie ruchu. Monitoruje martwe pole widzenia po obu stronach samochodu. Zapala lampkę  ostrzegawczą w prawym lub lewym lusterku, jeżeli wykryje pojazd w odległości mniejszej  niż 5 m za samochodem i 3,5 m na pasie obok. Jeżeli kierowca włączy kierunkowskaz, lampka zaczyna migać. Układ jest dostępny jako  wyposażenie dodatkowe


Układ ostrzegania o zbliżającym się z tyłu pojeździe RCTA 

(Rear Cross Traffic Alert)



Każdy kierowca musi, od czasu do czasu, włączać się do ruchu. W tej sytuacji opcjonalny
system RCTA okaże się doskonałą pomocą. System współpracuje, z dostępną jako wyposażenie dodatkowe, kamerą cofania. Wykorzystuje on czujniki radarowe do wykrywania obiektów zbliżających się z tyłu i z boku pojazdu – w odległości do 20 m i pod kątem do 90 stopni. Głośnik umieszczony po tej stronie, po której pojawia się zagrożenie, emituje sygnał ostrzegawczy, a na wyświetlaczu pojawia się ikona


Układ ostrzegania przed zmianą pasa ruchu LCA (Lane Change Alert)

Opcjonalny system wykorzystuje czujniki radarowe o dużej mocy do monitorowania sąsiednich pasów ruchu w odległości do 70 m za pojazdem. Jeżeli kierowca włączy kierunkowskaz sygnalizując chęć zmiany pasa ruchu, lampka w odpowiednim lusterku zaczyna migać ostrzegając o zbliżającym się  z dużą prędkością pojeździe, którego kierowca mógł nie dostrzec.


Bezpieczeństwo pasywne



Opel Insignia Hatchback jest wyposażony w najwyższej klasy aktywne systemy pomagające uniknąć wypadku, a wyjątkowa technologia bezpieczeństwa pasywnego chroni podróżujących, jeśli do niego dojdzie.  Wzmocnione, odpowiednio rozmieszczone strefy zgniotu i pochłaniania energii uderzenia
uzupełniają się tworząc jedne z najlepszych zabezpieczeń na rynku.

Przednie poduszki mają podwójny układ aktywacyjny, aby ograniczyć negatywne skutki ich zbyt gwałtownego otwierania.  Poduszkę pasażera można wyłączyć.
 Boczne poduszki i kurtyny powietrzne chronią podcza uderzeń w bok, a dla pasażerów z tyłu dostępne są również boczne poduszki powietrzne



Moc i kontrola

 

 

W zakresie dynamiki jazdy Insignia śmiało staje w szranki  z modelami powyżej swojej kategorii. Wyjątkowe właściwości jezdne w połączeniu z mocnymi silnikami, to źródło niezapomnianych wrażeń za kierownicą


Adaptacyjny układ jezdny FlexRide



Insignia wyposażona jest w adaptacyjny układ zawieszenia kontrolowany elektronicznie. Moduł sterujący DMC (Drive Mode Control) reaguje na zmiany warunków drogowych i stylu jazdy w czasie rzeczywistym. W ekstremalnych sytuacjach system FlexRide automatycznie sprzęga
układ płynnej regulacji siły tłumienia amortyzatorów CDC (Continuous Damping Control) z 4-kanałowym układem ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania, układem kontroli trakcji TC (Traction Control) i układem stabilizacji toru jazdy ESP®Plus,
 aby zapewnić najwyższy możliwy poziom czynnego bezpieczeństwa.

W normalnych warunkach kierowca ma do wyboru tryby Sport, Tour i Normal – może dopasować
charakterystykę pracy systemu do swojego stylu jazdy. W trybie Sport kierowca może wprowadzić
indywidualne ustawienia, aby jeszcze dokładniej dostroić auto do swoich upodobań.




Inteligencji układów elektronicznych idealnie odpowiada architektura podwozia.
 Opcjonalne zawieszenie przednie z kolumnami HiPerStrut praktycznie eliminuje efekt przenoszenia momentu obrotowego na kierownicę przy przyspieszaniu i jednocześnie skuteczniej tłumi drgania spowodowane wybojami i nierównościami  nawierzchni.
 Wielowahaczowe tylne zawieszenie jest doskonale dopasowane do systemu FlexRide.
Całość jest wzorowo zestrojoną harmonijną całością, pracującą dla Twojego bezpieczeństwa, komfortu, czyli czerpania radości z jazdy.



Adaptacyjny napęd 4x4

 

Aktywny układ napędowy na wszystkie koła podnosi na jeszcze wyższy poziom i tak już
wyśmienite właściwości jezdne Opla Insignii. Moc jest automatycznie rozdzielana nie tylko
pomiędzy przednią i tylną oś, ale także pomiędzy tylnym lewym i tylnym prawym
kołem, zapewniając optymalną przyczepność, stabilność i wyjątkowe własności dynamiczne.
Adaptacyjny układ napędowy 4x4 jest w pełni zintegrowany ze wszystkimi innymi systemami sterowania i kontroli Opla Insignii.
 A zatem i on pracuje bardziej sportowo po włączeniu opcjonalnego trybu Sport.

Zaawansowany napęd 4x4 Insignii jest dostępny nie tylko z benzynowym silnikiem
 o wysokich osiągach, 2.0 Turbo ECOTEC®  o mocy 184 kW/250, ale także z wysokowydajnym dieslem 2.0 CDTI  o mocy  125 kW/170 KM.

 

System Start/Stop i technologia ecoFLEX

Niemal wszystkie silniki z manualną skrzynią biegów są dostępne z systemem Start/Stop.
 System Start/Stop pomaga obniżyć spalanie, zwłaszcza w ruchu miejskim. Silnik wyłącza się automatycznie po zatrzymaniu samochodu na biegu jałowym i włącza się natychmiast po naciśnięciu pedału sprzęgła. System można  włączać lub wyłączać przyciskiem na tablicy przyrządów.
 Kiedy jest aktywny, a silnik nie pracuje, wskazówka obrotomierza ustawia się na polu „AUTOSTOP”, sygnalizując gotowość silnika do automatycznego  uruchomienia. 
System Start/Stop wykorzystuje alternator i rozrusznik o zwiększonej wydajności
 oraz specjalny akumulator.

 


Informacje których potrzebujesz

 

 

Zaawansowana technologia, która współpracuje i służy Tobie, z czytelnymi komunikatami, łatwo dostępna, zawsze w zasięgu ręki i prosta w obsłudze.
 Opel  Insignia oferuje dotykowy interfejs systemów  sterowania samochodem (HMI - Human Machine  Interface) służący możliwie płynnej komunikacji z Tobą.


Wyświetlacze przedstawiające potrzebne informacje oraz elementy sterowania, w sposób prosty, czytelny i intuicyjny pozwalają Ci korzystać ze wszystkich funkcjonalności pojazdu. Taki jest interfejs systemów sterowania HMI (Human Machine Interface) Insignii, który zmienia sposób komunikacji pomiędzy kierowcą a pojazdem.
 Sprawia, że prowadzenie staje się prostsze i bardziej satysfakcjonujące


Opel OnStar – Osobisty Opiekun Kierowcy

Opel OnStar to jedyny w swoim rodzaju system pokładowej komunikacji zapewniający dostęp do szerokiej gamy rozwiązań i usług mobilnych w niemal całej Europie. Jako system bezpieczeństwa automatycznie reaguje na zderzenie, pomaga też w przypadku kradzieży auta, pozwala na zdalną diagnostykę pojazdu czy lokalizację samochodu za pomocą aplikacji na smartfona.

O każdej porze dnia i nocy możesz połączyć się z wykwalifikowanym doradcą OnStar mówiącym w Twoim języku, który na przykład – na Twoją prośbę – pomoże zlokalizować cel podróży. W przypadku zderzenia, dzięki wbudowanym w samochodzie czujnikom, doradca otrzyma automatyczne powiadomienie i niemal natychmiast połączy się z Twoim samochodem. 
Po wstępnej ocenie sytuacji, w razie potrzeby doradca wezwie służby ratunkowe, wskazując im Twoją dokładną lokalizację.

W niedalekiej przyszłości system OnStar zmieni Twój samochód w mobilny punkt dostępu do Internetu – hotspot Wi-Fi dla nawet 7 urządzeń jednocześnie. 

To nie wszystko! Wejdź na www.opelonstar.pl i dowiedz się więcej o usługach, dostępności i ochronie Twojej prywatności. Działanie systemu OnStar wymaga jego uprzedniej aktywacji w nowym samochodzie. Przez pierwszy rok wszystkie usługi są bezpłatne.


















Więcej   informacji   znajdziesz   TUTAJ


Informacje - General Motors Poland Sp. z o.o.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz