Szykuj się na niewiarygodne emocje.
Ultranowoczesne superauto w najnowszej odsłonie. Model MY15 został wyposażony w nowe opcje, które podnoszą komfort jazdy do nieznanego dotychczas poziomu.
Nadwozie Nissana GT-R przyciąga oko wyrafinowanymi, eleganckimi i sportowymi liniami. Jest przy tym niezwykle opływowe i charakteryzuje się niższym współczynnikiem oporu czołowego od pocisku! Również podwozie samochodu przyczynia się do podniesienia aerodynamiki, gwarantując Ci wrażenia z jazdy, jakich wcześniej nie znałeś.
Wykończenie z włókna węglowego oraz ciemnografitowego, szczotkowanego metalu
Dzięki śmiałym elementom wykończenia wnętrza, m.in. kierownicy, gałce zmiany biegów i hamulcowi ręcznemu w czarnej skórze, dynamiczny wygląd maski znajduje odzwierciedlenie we wnętrzu auta.
Odpręż się i oddaj czystej przyjemności z jazdy na górskich drogach,
torze wyścigowym lub osiedlowej ulicy. Manewrowanie Nissanem GT-R MY15
zostało zoptymalizowane, a poziom hałasu i wibracji wewnątrz auta został
ograniczony tak, aby nic nie odwracało Twojej uwagi na drodze. Przednie fotele Recaro® wykończone skórą z pewnością zaprojektowano dla
najbardziej wymagających kierowców.
Te sportowe siedzenia z podpórkami
pomagają w zachowaniu stabilności na miejscu, podczas gdy wycięcia w
siedzisku fotela kierowcy ułatwiają manewrowanie nogami. Rzucająca się w
oczy czarna skóra z czerwonymi akcentami podkręca atmosferę wnętrza. Sportowa stylizacja przedniego fotela w aucie zapewnia lepsze
dopasowanie, większą wygodę, głębszy przesuw siedzenia oraz lepsze
podparcie podczas pokonywania zakrętów
8-płaszczyznowa, elektryczna regulacja fotela kierowcy sprawia, że praktycznie każdy zazna komfortu za kółkiem GT-R®.
Dzięki udoskonalonemu i lekkiemu systemowi zawieszenia Nissana GT-R
ograniczysz ruchy kierownicą, a i tak poczujesz się bezpieczniej
i bardziej stabilnie na ostrych zakrętach i trudnym terenie. Dokonaliśmy
korekty amortyzatorów i ustawień sterownika wtrysku (ECU). Dołożyliśmy
wszelkich starań, aby każda jazda była optymalnie płynna i pełna emocji
i wrażeń.Każdy silnik GT-R jest ręcznie składany z lekkich części z aluminium i magnezu o wysokiej wytrzymałości przez jednego technika w bezpyłowej komorze o kontrolowanej temperaturze. Bardzo skrupulatny proces kontroli zapewnia, że każdy GT-R jest gotowy do pokazania swoich maksymalnych możliwości na ulicach i torach wyścigowych.
WYDOBYWANIE OSIĄGÓW NAWET Z POWIETRZA
Charakterystyczny, wielki spoiler oraz wszystkie te wloty i otwory wentylacyjne nie są tylko po to, żeby ładnie wyglądać – wszystkie mają do spełnienia określone zadanie. Spoiler wytwarza siłę dociskającą. Karbowania na zaporze powietrznej oraz otwory wentylacyjne w tylnym zderzaku usprawniają przepływ powietrza do tyłu. Otwory wentylacyjne za przednimi błotnikami zapewniają chłodzenie hamulców i wytwarzają dodatkową siłę dociskającą, natomiast wloty na masce wraz z charakterystyczną kratką odpowiadają za chłodzenie silnika.
Aerodynamika podwozia: W przeciętnym samochodzie aktywna skrzynia biegów w podwoziu jest odsłonięta, przez co hula w niej wiatr, wytwarzając ciąg pionowy do góry, zmniejszając przyczepność i hamując pojazd. Oczywiście GT-R® nie jest przeciętnym samochodem. Jego podwozie jest praktycznie w całości pokryte panelami kompozytowymi, które tworzą płaską, aerodynamiczną powierzchnię.
Przepływ powietrza pod podwoziem: Z przodu auta płaskie podwozie
sprawia, że powietrze przepływa szybciej i jest rozprowadzane nad
hamulcami, chłodząc je. Z tyłu, dyfuzor z włókna węglowego przyjmuje ten
przyspieszony strumień powietrza i spowalnia go, generując efekt
próżni, który zwiększa przyczepność GT-R® na jezdni lub torze.
UNIKALNY INTERFEJS INSPIROWANY GRAMI
Ustaw wyświetlacz przyrządów pomiarowych tak, aby uzyskiwać informacje, których potrzebujesz i które odpowiadają Twojemu stylowi jazdy.
Na ekranie mogą pojawić się informacje dotyczące temperatury oleju silnikowego, ciśnienia oleju silnikowego oraz ciśnienia doładowania.
Kierowca może konfigurować 6 funkcji wyświetlacza – obok wielu przydatnych parametrów mechanicznych m.in.: temperatura wody, przedni moment obrotowy, stopień rozdzielania…
Przyspieszenie G. W przypadku wyświetlania na dużym wskaźniku pokazywane są również dane historyczne z ostatnich 20 sekund, a jeśli ustawiony poziom przyspieszenia G zostanie przekroczony, wykres zmieni kolor na czerwony, aby ostrzec kierowcę.
Dyskretnie zainstalowana z tyłu pojazdu kamera cofania pokazuje obraz tego, co znajduje się bezpośrednio za Tobą.
Telefoniczny system głośnomówiący Bluetooth® można włączyć za pomocą przycisków w kierownicy. Teraz możesz pozostać w kontakcie ze światem bez względu na to, gdzie zaprowadzi Cię droga
Dzięki inteligentnemu kluczykowi® Nissana zablokujesz i odblokujesz drzwi swojego GT-R® poprzez naciśnięcie umiejscowionego na klamce przycisku, mając kluczyk w kieszeni lub torebce. Standardowa funkcja zapłonu przyciskowego sprawia, że wsiadając do auta, naciskasz po prostu przycisk i odjeżdżasz.Nissan GT-R nadal pozostaje sportowym superautem do codziennego użytku z dostatecznie dużym bagażnikiem, aby pomieścić wakacyjny bagaż lub dwa zestawy kijów golfowych.
Autor : Paweł Synowiec
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz